lørdag 31. januar 2009

Vennskap

Det er utrolig godt å ha en venn, en venn som er spesiell, en som kjenner deg så godt at du ikke trenger å sette ord på alt. Jeg har mange venner, men det er alltid en som er spesiell, hun har fulgt meg gjennom hele livet mitt. Hun har delt gleder og sorger, foruten min mann så er det nok henne som kjenner meg best i hele verden. Vi møtes ikke så ofte lenger, men når vi møtes så er det liksom vi aldri har vært fra hverandre. I går møttes vi igjen.


Jeg tok toget inn til Oslo for å møte Sissel, hun kom tilbake til Norge etter noen måneders rundreise i Afrika. Vi hadde en utrolig koselig kveld. Jeg fikk også hilse på GH for første gang (en venninde av Sissel), koselig det også.


Først var vi på Egon å spiste, deretter dro vi på 3brødre og tok et par øl. Skravla


gikk fra første sekund, på alle tre. Vi hadde så mye å skravle om. Skulle ønske vi kunne gjort dette oftere, men avstandene gjør det litt vanskelig. Men, det er nok ikke siste gangen, og til høsten skal jeg og Sissel på jentetur.......gleder meg<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig du har hatt det :)
Er så deilig med slike venner som betyr alt for deg. Slike som er så gode venner at man snakker og ler som om man nettopp har vært sammen...selv om det er lenge siden sist man traff hverandre.

Har selv ei sånn venninne og det er ei som jeg setter veldig høyt :)

Ha ei fortsatt god helg Anita...

Klem :)

hobby dilla sa...

Hei hei:) tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)Det var kjekt du likte nissen min, det var den første eg lagde i nålefilt men ikke den siste! Er litt nissegal eg og:)Må si du har en koselig og stilig blogg. Tror eg har litt å lære ja....
Ha en flott kveld:)