lørdag 10. januar 2009

Helt sjukt.......

Er så rart å tenke på. I dag er det 20 år siden vi mistet vår første datter. 20 år er lang tid, mye har skjedd. Dette er ikke lenger verdens tristeste dag, men det er et lite sår langt inni hjertet mitt. Selv om det er de gode minnene jeg fokuserer på, vil jeg jo alltid ha et barn for lite.
Vi har snakket litt om Susanne i dag, men daglige gjøremål har større fokus.

Ole har venner på besøk, "helgevasken" er tatt på vår måte(;o)), snart skal jeg ut å handle litt. Litt matvarer er jo nødvendig, men jeg leter jo også etter "det perfekte" antrekket til fredag. Da skal jeg på årsmiddag med jobben. Gleder meg til den. Skal også kjøpe hårfarge. Må freshe opp høysåta på toppen litt. Skal til frisøren fredag. Må jo freshe meg litt før festen;o).

Etter shopping med jentene mine skal jeg rydde på boden i kjelleren. DER er det mye rart. Både nyttige og unyttige ting. Tro om jeg får kastet en del......... Lov å drømme ihvertfall.

Er egentlig litt koselig her nå. Ole spiler sammen med gjestene sine nede i kjellerstua. Jeg, Odd og jentene sitter her ved kjøkkenbordet og skravler litt, blogger, holder på med mobiltelefoner....

Nei, må vel komme meg avgårde. Putter inn litt bilder senere.

Ha en flott dag - alle sammen

Ingen kommentarer: