mandag 12. januar 2009

Salg på salg

Er fint med salg på salg. Må jo bare innrømme at i dag bare måtte jeg ut å handle litt. Sikkert mange som har fått samme sms fra Kappahl som meg i dag, "halv pris på redusert pris". Klesskapet mitt bare skriker etter noen gensere/topper med lang arm. Fant 2 stykker, + en med trekvart arm. Også ble det litt klær til Viktoria og Ole også........;o)

I dag reiste foreldrene mine til syden. Unner dem det av hele mitt hjerte og er sikker på at de kommer til å kose seg. De skal være der til uti april. Selv om jeg snart er 40 og "godt voksen" så liker jeg å kunne overraske foreldrene mine innimellom. De har begge bursdag mens de er i syden, samt at det er morsdag. Fikk ikke ordnet noe gaver de kunne ta med seg, men fikk ordnet bursdags- og morsdagsbrev til dem. Som skal åpnes på selve dagene. Litt koselig da.....håper jeg;o)

Nei, nå skal jeg se på serien med Dissimilis på tv'n. Synes dem er så utrolig flinke.

1 kommentar:

Rådyrveien sa...

Har fått den SMS'en jeg også og håper å få kommet meg innom i løpet av de nærmeste dagene for å se om det er noe interessant der. (Selv om det blir værre med plassen i skapet. Der er det nemlig tyt fullt for tiden.) :D
Ha en fin kveld!

Hilde