søndag 18. januar 2009

Koselig kveld

Hadde en kjempekoselig kveld med mine kolleger i går. Vi var vel 48 til bords på årsmiddagen som ble holdt på Håndverkeren i Drammen. Koselige lokaler, har aldri vært der før. Var god mat og drikke. Det var taler, vi hadde laget sanger og oppmersomheter ble gitt. Var for de som hadde jobbet hos oss i 10 og 20 år. Det er 3 som har vært i barnehagen siden oppstarten for 20 år siden, 2 av dem fikk weekend Spa, og 1 fikk kokkekurs. Skulle gjerne vært på den Spa weekenden;o). Men jeg unner dem det, de gjør en glimrende jobb. Var ikke hjemme før rundt 03.00, og sov til kl 12.00 i dag. Deilig.................
I dag har det vært en daffe-dag. Sett på tv, dusjet, handlet litt og lagt inn bilder i den digitale ramma mi. Var taco-kveld hos oss i kveld, og da ordnet jentene maten. Taco-kveld er deres ansvar.
I morgen skal jeg komme meg opp litt tidligere, så jeg kommer meg en tur på spinning. Nå må jeg for alvor komme igang med treninga.

Håper dere alle sammen har hatt ei så flott helg som meg.

klem

3 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Sikkert en koselig kveld! :)
Si meg, jobber ikke du i barnehagen rett ved her? Den har da vel ikke eksistert i 20 år? Må bare spørre, men det er kanskje Tekna du mener?

Ha en flott søndag!

Hilde

supermamma sa...

Hei hei.
Takk for besøk i bloggen, kjempekoselig at du la igjen en liten kommentar. :D Og veldig fin blogg du har, stikker nok innom igjen. :)
Hørtes veldig koselig ut med fest med kolleger.
Ha en fin søndag.
Klem Merethe.

Anita sa...

Rådyrveien: Tekna på gulskogen er 20 år. Tekna Rådyrtråkket blir 6 år til sommeren, så den er nok ikke like gammel;o)

Ha en flott søndag du også,

Klem Anita

Merethe: Hei hei.
Takk for hyggelig kommentar. Jeg prøver å være flink å legge igjen kommentarer når jeg er innom blogger - men er ikke alltid like flink.

Ha en fortsatt fin søndag du også.

klem Anita