fredag 2. januar 2009

Første innlegg i 2009

Var ikke så kjapp av meg, og fikk blogget noe i går. Gjorde bare rett og slett ingen ting! Måtte jo slappe av på min siste dag i juleferien;o)

I dag begynte jeg på jobb 07.15, så 06.30 sparket min mann meg ut av senga...... Da var han lei av å høre på vekkerklokka som jeg ikke hørte;o). Selv om jeg var litt treig å komme meg opp så var det faktisk helt greit å dra på jobb. Det var jo rimelig stille der da, men koselig å se igjen de som var der. På mitt team var det 8 av 32 unger som var tilstede. Og 6 voksne. Vi gjorde vaktene litt kortere, fin start etter jul det.

Når jeg så kom hjem sto jo Ole Magnus klar for å dra på shopping på BS. Søstrene var i Sverige, så han ville shoppe han også. Ble en liten tur, egentlig grei tur også. Var bare borte ca 1 time, og han fikk handlet det han ville ha. Jeg fant ny vinterjakke til han på salg. 100,- - det syntes jo jeg var bra. Også kjøpte jeg noen cd'er til å ha i bilen. En dobbel-cd med Eric Clapton, og en med Postgirobygget til meg - og en med Bonnie Tyler til mannen min. De var så langt fra nye, men greie til bilbruk.

Når vi kom hjem fikk Ole Magnus forespørsel fra ei jente i klassen om han ville være med på juletrefest, og det sa han ja til - så der er han nå. Koselig.

Sålangt har 2009 vært et fint år;o)

2 kommentarer:

Rådyrveien sa...

GODT NYTTÅR!

Hilde

tintin sa...

Hei og godt nytt år til deg! Bare hyggelig om du vil leggge meg inn som blogger du følger med på :-) Nå har jeg ligget rett ut i influensa i 3 dager. Ikke noe morsomt når man først har gledet seg til deilige fridager også ender de opp med feber og vondt i senga :-(