søndag 25. januar 2009

En liten kveldstur


Ble en liten kveldstur etter en nyyyyyydelig kjøttsuppe;o) Måtte hente rattkjelken til Ole Magnus, den har stått hos en kompis siden onsdag.

Så da var det bare å få på seg litt klær og rusle avgårde. Det var egentlig kjempdeilig med en liten gåtur, Ole likte nok hjemturen best - da satt han på kjelken;o).


Ser at det er mange som har vært ute å trimmet i helga, det er en del snø som har blitt flyttet på. Men selve hovedveien her på Steinberg er elendig brøytet. Det sies at Steinberg er stedet Gud glemte fordi det er helt flatt her og null bakker. Er nok ikke bare Gud som har glemt oss, brøytemannskapene er nok ikke så langt unna de heller.

6 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Koselige vinterkveldsbilder!
Har vært i bursdag på andre siden av hovedveien i kveld og gikk forbi bhg din på vei hjem. Nå har traktorn vært der.

Ønsker deg ei flott ny uke!

Hilde

supermamma sa...

Å gå tur i snøen en søndagskveld som dette er perfekt. Ikke for kaldt, akkurat passe mye snø og en mørk kveld i tillegg. Kjempekoselig. Ser ut som om guttungen koste seg og. :)

Anita sa...

sv Rådyrveien; Nå ble jeg glad, så for meg de haugene når jeg kommer på jobb i morgen;o)

Ha ei flott uke du også.

klem

Anita sa...

sv Merethe: var akkurat en passe tur for mor og sønn;o) Kosa oss begge to:o)

Jeanette sa...

Heisann! Tusen takk for kommentar på bloggen min. Så fine vinterbilder du har lagt ut:) Dere er heldige som har snø, her har minstemann fått tatt kun èn aketur, hehe...ikke så mye å skryte av.

Ha ei fin uke!

supermamma sa...

Selvsagt kan du legge meg til på blogglista, kan jeg gjøre det samme med deg?
Vi gikk på ski borte ved hallen og hestene der på Ekeberg. Ekebergmarkedet på vår og høst ja he he, mannen er også der. En VW mann som han er leter han etter gromdeler til bilen(e) he he.

Klem Merethe