torsdag 15. januar 2009

Det blir ikke alltid som planlagt........

Det er ikke alltid at det man planlegger er det som skjer....... I morgen skulle jeg egentlig ha en deilig dag, bare for meg selv. Er årsfest med jobben i morgen kveld, det er alltid en kjempekoselig fest med mange gode kolleger. Totalt sett er vi ca 50 stk. Da er det bra middag på et bra sted - en fin fest. I år skal vi på Håndtverkeren i Drammen.
Så da hadde jeg planlagt en liten "velværedag" for meg selv på forhånd. Bl.a. så var frisørtimen booket. Men, det kommer jo ofte et "men", så må jeg jobbe likevel. Det er sykdom blandt kollegene mine - og da kan jo ikke jeg bare trumpe igjennom feriedagen min. Litt leit, men sånn er det bare.
Dette har jo ført til at jeg har funnet ut at jeg har jo bare verdens mest fantastiske frisør. Jeg ringte for å flytte/avbestille frisørtimen min. Forklarte hvordan ståa var, og lurte på om det var noen ledige timer i dag - eller som kunne passe med jobbinga mi i morgen. For jeg vil jo så veldig gjerne klippe meg...... Men, det så mørkt ut, fullt over hele fjøla. Da var det jo bare den fantastiske frisøren sa at hvis mannen hennes kunne levere barna i barnehagen i morgen (hun måtte jo spørre han først så klart), så kunne hun starte på jobb 1 time tidligere - så kunne jeg få klippet meg. Snakk om service! Trodde ikke det fantes sånne flotte mennesker, dagen min ble reddet. Da går det jo helt greit å jobba da - festen rekker jeg jo uansett.:o)))))

You made my day, Mette på frisørsalongen 2Fruer i Mjøndalen;o)

Ingen kommentarer: