onsdag 28. januar 2009

En dag i paradis

Starten var nok ikke så bra, men det tok seg betydelig opp utover dagen. Kom litt for seint på jobb på grunn av telefonproblemer, men det var så absolutt ingen surmuling blandt mine kolleger. Jeg trives så godt på jobben min. Bare den følelsen av å være så ønsket;o))). Det er så morsomt sammen med barna, har koset meg med toddlerne. Har blitt begravet under puter og tepper av en 2-åring, lekt "bjørnen sover" med 1- og 2-åringene, hatt samlingsstund og blitt enda bedre kjent med de nye barna som nettopp har begynt.
De største barna i barnehagen har farget og frosset vann, det ble ei kjempeflott lykt. Det er så mye morsomt barna finner på ute i snøen.




Etter jobb har jeg bare koset meg hjemme, slappet av og gjort minst mulig. Må vel få gjort periodeplanen min ferdig nå i kveld, den skal ut til foreldrene fredag.

Skal bare se på Truls og E6 først;o)

Ingen kommentarer: