tirsdag 20. januar 2009

Award

Har fått en award hos min kjære storesøster. Tusen takk, Kari;o)

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsene deres


Jeg vil jo så klart sende den videre, og de jeg gir den til er:

Jeg må jo bare innrømme at jeg kjenner ikke alle like godt, men jeg synes at alle har flotte blogger som fortjener en award (noen har sikkert fått denne fra før). Dere er kjempeflinke bloggere hele gjengen!
Kanskje vi blir bedre kjent etter hvert;o)
klem fra meg



5 kommentarer:

Anonym sa...

Tuuuusen takk for utmerkelsen :)
Har fått den før, men den er så spesiell og flott at jeg er beæret over å få den en gang til.

Gleder meg masse til å bli bedre kjent med både deg og bloggen din :)

Ha en flott kveld Anita :)

Klem :)

fantasitanker sa...

Takk takk, mamma :) Det var koselig!

Frk .Fischer sa...

Tusen takk!!!

Anonym sa...

Heisann :)
Så hyggelig å få Award fra deg denne tirsdagskvelden, det setter jeg utrolig stor pris på tusen hjertelig takk!
Jeg skal dele den ut til 6 Bloggere i morgen, må bare tenke litt på hvem som skal være så heldige å få den.
Du har en riktig så fin Blogg selv også og jeg er stadig innom på besøk på Bloggen din! Keep going!
Ha en fin uke videre!
Klem fra det hvite hjerte, Ann-Christin

Rådyrveien sa...

Takk og takk! Kjempekoselig! :)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Hilde