fredag 23. januar 2009

Far og sønn


Et lite innlegg til gutta i mitt liv; min mann og min sønn. I dag kjedet junior seg ut av en annen verden. Ingen filmer var interessante, ingen spill, ville ikke gå til kompisen, legoen var kjedelig - alt var KJEDELIG! Søstrene dro på kino, så da kunne han heller ikke plage dem;o)


Da kom pappa med verdens beste forslag (ihvertfall i dag). Han inviterte junior med ut for å lage SNØHULE. Det var jo ikke nei i hans munn da, supert å holde på ute med pappa. Så da var det på med vintertøy og ut i snøen. Og der ble de i mange timer. Det ble laget en snøman, men han oppførte seg ikke - så da forsvant han:o) Men hula ble bare super, og ganske stor. Plass til dem begge i den. I morgen skal de ut å bygge videre på den. De koser seg begge to, pappa mimrer litt om da han var guttunge og lagde snøhuler, junior koser seg sammen med pappa - og får en super hule.
Gutta i hula

De er inni der et sted;o)

Ble litt vel seint i kveld, men det er helg, så nå avsluttes kvelden med at pappa masserer slitne juniorbein. En perfekt avslutning på en far/sønn ettermiddag/kveld.


ps! må bare fortelle at når jeg fikk litt tid aleine inne, så fikk jo jeg gjort unna mye planlegging for jobben - det gir mere tid med familien i helga;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy det ser ut med den snøhula.....de ser ut til å kose seg begge to. Tenkte vi skulle prøve oss på det samme i helga....hvis ikke influensaen tar oss først. Jeg kjenner at det er noe som ikke er helt ok i kroppen min.....men jeg vil ikke ha den nå....

Håper dere får en aldeles strålende helg :)

Klem...

fantasitanker sa...

Jeg er da ikke gære'n :o