torsdag 29. januar 2009

HÆLG!!!!

Ja, nå er helga mi begynt. Selv om jeg trives utrolig godt på jobben min, så skal jeg jo bare innrømme at det er litt deilig med en dag ekstra helg. Har noe avspasering som jeg må kvitte meg med. Har også et par dager ferie som må taes før 1. april. Skal nok få det til;o)
Det dufter nybakt her i huset nå. Lise har romstert på kjøkkenet igjen. Hun er kjempeflink der. I dag ble det boller. Noen med rosiner, noen med sjokolade og noen naturell. Ole fikk ikke bakt sammen med henne, så jeg måtte love han at vi skal bake når han er ferdig på skolen i morgen.
Har ikke så mange planer for morgendagen, men en ting er fastspikret. Jeg skal ta meg en tur på Spenst, på spinning. Timen begynner 06.35, så når den er ferdig er det rett hjem, en deilig dusj, sende Ole på skolen, laaaang frokost og avisa - så vet jeg ikke mere. Tar det som det kommer;o) Kanskje jeg får skrevet brevet til Pascale. Pascale er ei herlig jente i Belgia, vi har brevvekslet i snart 25 år og aldri møtt hverandre;o). Prøver å få henne til å komme på internet, men hun har ikke pc en gang. Er jo kjempekoselig med ordentlige brev også da....
Blir vel også litt tid til blogging i morgen.......og jeg må ikke glemme det, en Oslo-tur. Min supergode venninde Sissel kommer tilbake etter nesten 3 mnd på kryss og tvers i Afrika. Hun bor i Tromsø, men har noen timer i Oslo før hun drar nordover - og da skal vi møtes. Gleder meg, vi sees ikke så veldig ofte.
Så det blir vel en innholdsrik dag likevel.............:o)

Ingen kommentarer: