onsdag 14. januar 2009

Au au au

I dag greide jeg det igjen, sier "igjen" fordi jeg gjorde jo det i går også. Jeg ramla på den hersens isen! I går gikk det helt greit, var bare litt neri med kneet. I dag landa jeg på bakenden med et brak. Hadde en termos i den ene hånden og en kopp i den andre (hold på å servere lunsjen til barna i barnehagen). Termosen var like full, hadde ikke rukket å fylle koppen ennå, men slo nok høyre hånda litt hardt i bakken. Alt virket ok i begynnelsen, men håndleddet har bare blitt ømmere og ømmere utover ettermiddagen. Is er noe herk, ihvertfall når den er der jeg skal gå;o). Men det går nok over.

Nå er det mat servert her, Lise lager maten i dag - deilig å bli servert. Jobbet til 17.00, så klokka var vel borti 17.30 når jeg var hjemme. Har bare i morra igjen så er det forhåpentligvis helg. Skal ha fri fredag - hvis det ikke er så mange syke da.

Nei, nå må jeg spise!;o)

3 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Ja, is kan være skumle saker...
Får håper armen kommer seg til i morgen, da. :)

God onsdagskveld!

Hilde

Anonym sa...

Hmm. Må nok komme nedover og passe på deg på glatta, lillesøster.... Håndleddet er ikke hovent, vet jeg??
Fint at Lisemor lager middag,da.
God bedring, og pass deg på isen heretter!!

-klem-

Anita sa...

Rådyrveien: Ja is er skumle saker, og det er jo nok av det rundt barnehagen. Blir nok bra igjen til i morgen.

Ha en fin kveld du også;o)


Kari: Ikke hovent, bare ømt. Sikkert bra i morra - e vant til å ramle på isen;o)
Kos deg i kveld.

klem