onsdag 31. desember 2008

Siste dag i 2008


Må jo ha et nyttårinnlegg jeg også. Rart å tenke på at atter et år er over...... Nyttårsmeldinger tikker inn på mobilen med jevne mellomrom, er koselig det.


Dagen min i dag har vært en deilig dag (som de fleste andre dager denne jula). Startet med å kose meg lenge i senga.....slo vekkerklokka av 3 ganger før jeg sto opp. Hadde på vekkerklokka fordi jeg ville ha med meg årets siste spinningtime. Var deilig å få det unnagjort mens andre i familien handlet litt.


Vel hjemme igjen måtte jeg støvsuge litt. Vurderer ennå om juletreet takker for seg i morgen, eller om det får stå til lørdag. Det drysser så mye at bare vi sier "bø" til det så har vi grønt gulvteppe;o)

Nå putrer kalkunen i stekeovnen og en deilig lukt brer seg utover huset. Gleder meg til middag i dag. Daniel kommer å spiser middag sammen med oss, det er alltid koselig med han på besøk. Rundt midnatt blir det en tur ned til elva og litt fyrverkeri. Hadde egentlig lyst til å kjøre en tur til Drammen, jeg, men flertallet ville ha vår gode gamle tradisjon så jeg bøyer meg for det. Så da blir det litt fyrverkeri nede ved elva, også deilig gløgg når vi kommer inn i varmen igjen.


Har knipset noen bilder ute nå i kveld, er så flott når det er så kaldt og klart. Resultatet er bildene i dette innlegget, bortsett fra siste bildet da. Det er en av juleblomstene mine, som jeg synes er så fin;o)







Godt Nytt År til alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år ønskes deg og dine. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg i 2009.

Klem fra Gry Hege

fantasitanker sa...

Du er flink til å ta bilder du også, mamma :) Flink til å blogge også! Du må vise meg hvordan du får sånn tøff bakgrunn :)
<3

Anonym sa...

En ørliten nyttårshilsen, bare... Hadde tidligvakt i dag, og senvakt i går, så det nye året har bare plutselig kommet!!! Hils alle

-klem-