lørdag 13. desember 2008

Julekort

Nå er endelig julekortene våre bestilt hos nfoto. Var litt seint ute, er spent på når jeg får dem. Måtte ut nå i kveld for å ta de siste bildene, sånn rundt kl 23.00.... Ikke så veldig barnevennlig, men det er helg i morra - så det går bra:o). Er jo ikke bare spent på når jeg får dem, men også hvordan de blir.

(ett av bildene - det blir ikke brukt på julekortet)

Nå er foressten alle julegavene som skal sendes ferdige. De går i posten i morra, til Averøya, Tustna, Tromsø og Vannøya. Så er det bare å kjøpe til mannen min og døtrene våre. Guttungen kjøpte vi til i dag.

Det er så utrolig deilig med helg, har vært litt slitsomt og hektisk i slutten av uka nå. Begynte på jobb 06.45 både i går og i dag. I går var det solidaritetskveld på skolen til Ole Magnus fra 17.00 til 20.00. Så dro vi ut på nattåpent for å handle de siste julegavene. Var ikke hjemme før 22.30.

I dag var det Lucia-feiring på jobb. Litt hektisk, men kjempekoselig. De fleste foreldrene var der, og med ca 70 barn i barnehagen så blir det en del mennesker.

I morgen er det en liten handletur med Viktoria ihvertfall. Hun manglet noen julegaver. Skal en tur innom Plantasjen for å kjøpe noen juleblomster og kanskje vi finner juletreet også. Håper på å finne et flott et på ca 3 meter.

Søndag er det familiebesøk i Oslo. Skal til tanta til mannen min. Blir kjempekoselig det. Da skal vi også en tur på gravstedet der besteforeldrene til mannen min er gravlagt, for å tenne lys. Blir koselig det også, vi har ikke så mange graver vi kan sette lys på her på østlandet, og i disse juletider er det nesten så jeg savner det litt. Vi får ikke satt lys eller noe på graven til datteren vår (den er i nord-norge). Heldigvis ordner foreldrene mine det for oss.

1 kommentar:

Monicas sa...

Så fine bilder:) skulle gjerne vært en tur hos tanten min i oslo, men vi er så heldig at hun annkommer Bodø over helga....da blir det jul..hei og hå fra nord