mandag 15. desember 2008

Julebesøk i Oslo

I går var vi på julebesøk i Oslo, hos tanten til mannen min. Det var som vanlig veldig koselig, og denne gangen var vi på et gravsted først. Var koselig det. Jeg må foressten bare innrømme at jeg blir jo litt imponert av gps og de som bruker den. Den er utrolig kjekk å ha når man ikke er kjent, men jeg blir småstressa av den "dama i boksen" som hele tiden maser om hvor man skal kjøre.......;o) Uansett, mannen min takler den helt flott, og den var kjekk å ha i går.


Tilbake til julebesøket. Vi måtte jo ta litt bilder både før, under og etter besøket. Legger ut noen her.
Litt photoshoot før vi dro.......;o)





Vestre Gravlund


Ole fant seg en egen plass for han og DS'n


Når vi skulle hjem måtte vi gå ned til parkeringshuset der vi hadde parkert bilen. Like ved parkeringshuset ligger jo "Hotel Cæsar" - litt bilder der også;o)

På veien gikk vi forbi Restaurant aubergine. Der var Hellstrøm og ordnet opp, men de har gått bort fra hans konsept. De hadde ikke kapasitet til å følge hans opplegg, og de tapte penger og kunder.

"Hotel Cæsar"

Vi har fått opp "istapper" i stuevinduene. De er fine, men jeg får ikke helt til å ta bilde av dem. Dette gir en liten anelse om hvordan det er..........

Ble en del bilder............men, men......... Håper alle har ei fortsatt fin førjulstid.


klem


1 kommentar:

Anonym sa...

Istappene var superfine. Skulle ønske vi bodde nærmere hverandre, for akkurat nå hadde en girls-night out på ei kaffesjappe passa meg sååå godt. Er lei av gutter nå og føler egentlig for litt rosa og stasj :o)
Fine bilder av dere, forresten!!Hils så masse til alle

-klem-