fredag 5. desember 2008

Det snør det snør.....












TIDDELIBOM! Snøen laver ned ute, og da er det deilig å ha helg inne. Den er etterlengtet;o). Ikke misforstå meg, jeg stortrives på jobben min. Har flotte kolleger, det er nydelige barn der og jeg får stadig nye og spennende utfordringer. Men, helgen er alltid velkommen. I dag måtte vi sende hjem en liten gutt med omgangssyke. Stakkar'n kastet opp, rett i lunsjen sin. De andre barna bare så litt på han, så spiste de videre- Herlig med sånne 1- og 2-åringer, tar seg ikke så veldig nær av det andre gjør;o)

Etter en lang og innholdsrik dag, jobbet til kl 17.00, var det å begi seg ut på hjemveien. Valgte en litt annen vei hjem en vanlig. Det hadde nemlig snødd en god del, og "min vanlige" vei er ikke alltid så godt brøyta. Og jeg måtte være hjemme innen et visst tidspunkt fordi vi skulle på juleoppvisning med trampetten til Lise og Ole.




Var koselig på juleoppvisninga, hele familien var der. Ikke så alt for ofte vi drar på sånne ting sammen, hele gjengen. Lise er en flink trener for barna, og Ole blir stadig flinkere i sine hopp og på tumblingen.


"Quasimodo" - de hoppet med ballonger under klærne.
Nå bare slapper vi av hjemme. Noen ser på tv, noen ser film og andre er på data'n;o). Skal ta oss en sen kveldsmat sammen - i morgen skal vi sove leeeeeeenge. Må vel også ut å måke snø en gang i løpet av morgendagen, det gjør vi ofte sammen jeg og mannen min.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)
Er bestandig gøy at det stikker innom noen som ikke har vært der før.

Kommer nok innom bloggen din igjen....er koselig å finne folk her inne som deler de samme interessene som man har selv :)

Og som kommer fra samme landsdel :)
Selv bodde jeg i Halden mens jeg studerte...pappan min er derfra så jeg har mye familie der nede. men valgte å flytte nordover igjen da jeg ble gravid...og angrer ikke på den avgjørelsen.

Ha en flott helg :)

Anonym sa...

God morgen, og tusen takk for besøket.
Gud så fine snøbilder du har tatt.
Ha en strålende lørdag, kos dere med snøen.
*lagrer bloggen din*

Monicas sa...

Heisann. og takk førr koselig kommentar og hilsen.....arti med nye venner i bloggverden....stikker innom jeg også igjen....hei og hå fra et kaldt nord norge i dag....:)