torsdag 4. desember 2008

Stille kveld............

Har hatt en DEILIG ettermiddag.

Var super-kronisk-hektisk på jobb i dag, mye sykdom blant de ansatte. Omgangssyke er noe herk. Måtte sende hjem en liten tass som kastet opp. Selv om vi hadde det hektisk, så fikk vi gjort mye. Jeg jobber sammen med en utrolig gjeng:o). Vi bakte pepperkaker sammen med 1- og 2-åringene, de største barna var mye ute og de klippet og pyntet papp- juletrær inne. I morgen er det på'n igjen;o)

Når jeg kom hjem slapp jeg meg ned i sofaen, koset meg med en kopp varm sjokolade med krem og så "Home and away" på tv'n. Ser på det når jeg har muligheten. Liker litt sånn hjernedøde serier, serier der det ikke gjør noe om man går glipp av noen episoder. Ser også på Hotel Cæsar innimellom;o).

Så har jeg gjort unna litt husarbeide; vasket klær, ryddet litt, pakket de fleste julegavene og skrevet julekort. Skal få laget noen julekort med bilder på også.....snart;o). Også har jeg flyttet bort alle vanlige krus i skapet på kjøkkenet, byttet dem ut med julekrusene. Koselig det også.

Nå er klokka litt over 19.00, og min kjære kom endelig hjem fra jobb. Han har hatt laaaaaaang dag, så NÅ vil jeg skravle litt med han .

Ingen kommentarer: