lørdag 27. desember 2008

Den store byttedagen

Mange som skulle bytte mye i dag - jeg hadde ingen ting! Er jo ikke lei meg for det akkurat. Viktoria skulle bytte ei bukse, hun fikk seg en tilgode-lapp - kjøper heller noe en annen gang.

Jeg startet imidlertid ikke dagen med å stresse på butikker, jeg dro heller på trening. Var på spinning, og jeg merket godt at det var ca 3 uker siden sist...... Var på trening i sal i går. Nå er jeg kommet meg igang igjen, det er alltid vondt de første gangene. Neste tur til spenst blir tirsdag, men tenkte nå å få mannen min med på tur i morgen. Koselig å gå tur, bare oss to. Vil noen av ungene være med så får de jo så klart lov til det.;o)

I går var Lise og Ole å gikk på skøyter mens jeg og Viktoria trente. Fint at skøytebanen er "vegg-i-vegg" med spenst, da fikk alle gjøre det de hadde lyst til.

Ellers så må jeg jo bare si at juleferien min er jo helt toppers. Jeg føler meg så heldig, jeg har det så bra sammen med familien min. Er vanskelig å sette ord på hvor mye de betyr for meg. At vi er så sammensveiset betyr så mye for meg, og jeg håper og ønsker at det skal forbli sånn i fremtiden. Jeg vil at barna mine skal kunne komme til meg med hva de enn måtte ønske. De vet at trenger de noen å snakke med så er jeg her. Jeg kommer aldri til å bli bestevenninen eller bestevennen til mine barn, men jeg er her og jeg bryr meg om dem - for alltid!

Nå gleder jeg meg til fortsettelsen i 2009. Noen stikkord; nord-norge, 40-års feiring, jentetur til ukjent sted i Europa, Godset-kamper, familieturer. Er sikkert mye mye mere:o)

Men NÅ er det hjemmelaget pizza snart. Nam nam!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
Takk for hyggelig kommentar på Bloggen min! Du har jammen en fin Blogg selv også, så hyggelig å lese alt du skriver! Flott at du har kommet i gang med trening midt i romjulen, gid det var meg... sukk...
Ønsker deg og dine noen deilige dager resten av denne julen - Klem

tintin sa...

Imponert at du har vært og trent i romjulen. Jeg var og gikk en lang tur 2. juledag i skogen, men tenkte ikke på det som trening men det var heller for å få frisk luft. Fortsatt god romjul til deg og dine!