lørdag 20. desember 2008

Deilige juletid



Først mine flotte pepperkaker;o) Har jo noen julenisser med svarte klær, og de er jo ganske så søte - så hvorfor ikke svarte pepperkaker også da.......?! Nei, de brune er nok best.






I dag var det litt shopping igjen, som vanlig litt for mye. Men i dag fant jeg det jeg trodde at jeg aldri ville finne, nemlig kjole!!!!!! Det var så gøy, det er vel ca 10 år siden sist jeg hadde en kjole. Brukte skjørt en gang i fjor. Fant den på Kappahl. Gleder meg faktisk til å bruke den.

Ellers så har det vært en rolig dag, fått levert ut de siste julegavene. Har ryddet og støvsuget litt, og hatt besøk av en kollega og datteren hennes. Vi måtte jobbe litt selv om det var lørdagskveld. Måtte få noe ferdig før jul. Nå er det ferdig;o).
I går var jeg og mannen min på julebord med jobben hans. Var veldig koselig, og siden de bare er 2 personer i firmaet (mannen min og sjefen;o)), så var det ikke akkurat folksomt. Vi vaar hjemme hos sjefen, spiste nydelig pinnekjøtt og satt å skravlet til langt på natt. Jeg hadde bare såvidt hilst på sjefen en gang før, og kona hans hadde jeg aldri møtt før. Men vi ble fort kjent, og hadde det som sagt veldig hyggelig. Synes det er mye koseligere å være hjemme hos noen sånn, enn ute på by'n. Hjemme er det roligere og mye enklere å sitte å skravle. Men det kan jo så klart også være koselig ute på by'n. 16. januar har jobben min årsfest og den skal være midt i Drammen, har lovet noen kolleger å være med ut på by'n etterpå. Gleder meg til det også.

Nå har hele familien min juleferie, bortsett fra meg. Litt urettferdig det da, men men - sånn er livet. Har jo egentlig ganske lang juleferie jeg også da. Siste dag er 23.12., så er det på'n igjen 2.1. Blir deilig med litt julefri:o)))))))

Ingen kommentarer: