torsdag 25. desember 2008

En stille og rolig dag

Første dagen er stort sett alltid stille og rolig hos oss. Skulle egentlig ha frokost ca 09.30 - det ble vel nærmere 11...... Men det gjorde ingen ting. Deilig å sove lenge.

Nå holder noen på med julegavene sine, noen ser på en film om fluefiske på Grønland (og drømmer seg bort...) og mor blogger;o)

I år fikk vi MASSE fint til jul - faktisk bare fine gaver. Det beste for meg var den digitale fotorammen fra min mann og mine barn. De lurte meg godt der......... Ungene fikk bl.a hjemmestrikkede gaver fra bestemor og bestefar. Det satte de STOR pris på, spesielt vesten til Viktoria og lua/skjerfet til Lise.


Vi har jo som vanlig spist ALT FOR MYE snop etc., så i morra er det tur på Spenst igjen. Jeg og Viktoria drar på Spenst mens Lise og Ole drar på skøytebanen. Den ligger rett ved siden av Spenst så det passer jo bra.
Jeg skal ikke på jobb igjen før 2. januar (alle de andre i familien har lengre juleferie enn meg, men det snakker vi ikke om;o)), det er så D-E-I-L-I-G med FRI!!!!!

2 kommentarer:

Monicas sa...

Ja den sangen er bare fin....sei liksom om kordan vi har det her nord...skal sjøl på jobb i morra....men i dag e det kun kos

Evami sa...

SÅ godt å få sove lenge:) Vi våkna kl 7.30 av en liten tass som ikke skulle sove lengre.. Min eldste sønn heter også Ole,men han er bare 3,5 år. Men forventingen til store-juleaften var like store som hos din Ole:) godt å være sammen og kose seg i jula:) Nyt fridagen dine med familien:) Ha ei fortsatt god jule:) Og tusen takk for koselig besøk på bloggen min:) Juleklem