mandag 30. mars 2009

Mandag;o)

Har egentlig vært en fin dag, ikke direkte slitsom - men føler at jeg liksom ikke har vært hjemme.......
Startet dagen med å stå opp tidlig, men dro ikke på jobb før rundt 8. Hadde kontordag, og da flexer jeg litt på arbeidstida - deilig det. Så i dag har jeg handlet noe moppegreier som jeg egentlig ikke vet hva heter;o), jeg har hatt et mini-team møte, vært på samarbeidsmøte for barn i alderen 0-6 år (møte med barnehager, helsetjenesten, barnevernet, tannhelsetjenesten) Det var kjempespennende. Rakk å handle litt på vei hjem, var hjemme 1 times tid før jeg så kjørte Lise og Ole på trening. Deretter dro jeg rett på skolen, jeg og den andre klassekontakten arrangerte påskekvelds for elever og foresatte i 4. klasse (min sønns klasse). Det var kjempekoselig. Var vel hjemme litt over 20.00.
Nå har roen senket seg i huset, alle utenom meg(;o)) har lagt seg. Blir oppe litt til, jeg. Har fri i morra.
I morra får vi tilkoblet fiberoptisk bredbånd, skal tro åssen internet fungerer da.....?! Det skal jo bli en del kjappere. Også får vi sånn "boks" i kjellerstua også, greit å kunne se tv der nede også en gang i blant.
Håper alle får en fin dag i morra - det skal jeg prøve ihvertfall;o)

Klem!

3 kommentarer:

Thea&Preben sa...

når man blir sinna, er det utrolig hva man finner på å si:) bare legg meg til bloggelista di (eller hva det var?) koselig at andre enn slekta "stikker innom" den også:)
Er helt håpløs på blogging, og det er min bedre halvdel som ordner det meste der:)
Ha en fin dag i morgen du også:)
og ikke minst nyt følelsen av å få igjen på skatten!

Anita sa...

Blogglista mi er den som ligger til høyre på bloggen min, der kan jeg følge fortløpende med når det kommer nye innlegg;o). Den oppdaterer seg selv - snop greie det;o)

Thea&Preben sa...

hehe, det med blogglista skulle jeg jo skjønt selv da... men skylder på at jeg er trøtt jeg også! det er alltid en fin unnskyldning:)