mandag 2. mars 2009

Vet dere hva?!

Man blir våt på tærne når man går ute i snøen med crocs! Så nå henger sokkene mine til tørk. Sånn går det når man ikke orker å ta på seg ordentlige sko når man skal hente posten;o)



Har hjemmedag i dag. Ole Magnus er syk, så da må mamma være hjemme med han. Mamma er ikke vant til å være hjemme utenom helgene, så det er litt kjedelig........ Jeg startet dagen med å dra på trening 06.35, rakk en time spinning før mannen min dro på jobb. Vel hjemme var det bare å hive seg i dusjen, kose seg med frokost og avisa, fyre opp i ovnen, sette på oppvaskmaskinen, sette på vaskemaskinen, skifte gardiner på stua, surfe litt på nettet, bli lei av tegnefilmer på Jetix, sveipe innom ymse programmer på ymse kanaler, henge opp tøy og sette på enda en vaskemaskin.........alt dette før 12.00.







Skal lage middag litt senere, blir litt enkelt med taco - men det er jo godt. Skulle egentlig ha det lørdag, men så var plutselig begge jentene hos venner - så da utsatte vi det.
I kveld er det personalmøte på jobb, greit å få med seg det. Vet ennå ikke om det blir hjemmedag i morgen også. Han er i mye bedre form i dag, men ikke helt 100% ennå. Blir det hjemmedag, så finner jeg sikkert på noe;o). Dag 2 er ofte bedre enn dag 1.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var nok han som hadde kurs med oss.....skulle gjern hatt et nytt kurs for det var jo kjempebra :)

Likte du kurset ????

Anonym sa...

Hei, søta :o)

Håper Ole Idole' blir bra snart. Hadde vi bodd nærmere hverandre kunne han hatt en dag ekstra hjemme med tante...
Hils så masse og ønsk ham god bedring

-klem-

Anonym sa...

Ligger forresten en utfordring til deg på bloggen min :o)

Rekkehuset sa...

Hei, takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-) Riktig god bedring til sønnen! Jeg er stum av beundring over at du startet dagen med spinning! Hjertelig hilsen Hanne.

Anita sa...

Gry; Synes kurset var kjempemorsomt. Vi holdt på med gips, også lagde vi rammer. Hva gjorde dere? Vi hadde kurs med han for noen år siden også, da holdt vi bl.a. på med silkemaling og blekk-blåsing.
Fyren er jo bare kjempekoselig også. Han reiser jo landet rundt å holder kurs, har mange kunder - likevel så vet han hvem jeg er hver gang jeg ringer han for ett eller annet - det er kundeservice! Vi kjøper så og si alt formingsmateriell hos han