onsdag 25. mars 2009

En bursdag.......

.....er alltid koselig. I dag har min kjære mann dagen sin. Desverre så er han syk, skikkelig influensa - men vi har nå koset oss litt. Litt gaver, god middag og litt kaker senere i kveld. Heldigvis så var formen hans bra når vi var i København.
Vi hadde det KJEMPEKOSELIG i København. Vandret rundt i gatene i timesvis, tror nok mannen min har sett nok klesbutikker for en stund;o). Men vi fant nå gaver til jentene på Newyorker og Topshop, Ole fikk et kjempestort legosett fra Star Wars - alle ble fornøyde, og det var jo det vi ønsket.
Vi spiste koselig frokost/lunsj på Butterfly. Når vi kom dit var vi de eneste gjestene, men det kom flere etter hvert.
I går ettermiddag dro jeg og jentene på tur til Sandvika storsenter. Er så lenge siden sist jeg var der, at jeg var litt usikker på veien. Men vi fant frem;o). Du verden så stort det var der. Har ikke vært der etter utbyggingen. Var langt å gå mellom de 3 butikkene vi skulle på. Først var vi innom 2 Søstre. Tok noen bilder av en enorm lysestake for ei kusine av mannen min. Så var det en tur innom Clas Ohlson. Der ble det minnekort og kameraveske til det nye kameraet til mannen min. Er utrolig mye billigere der enn enkelte andre steder. Så til slutt var det smoothie på en liten smoothie sjappe. Den var veldig god, men også dyr;o)

Så etter en lang dag var det deilig å sove i sin egen seng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer med din kjære mann :) ønske han god bedring. vi har det kjempefint nå, og gleder oss over våren, kjærligheten og fremgangen. klem L♥♥

Anonym sa...

bare koselig Anita. klem L♥♥