lørdag 21. mars 2009

Nice lørdag

Har hatt en fin dag i dag, selv om spinninga var tuuuuung! Hadde liksom ikke motivasjonen på topp, men jeg gjennomførte timen. Måtte jo det, rekker ikke noe spinning i morra. Da reiser jeg og min kjære til København. Gleder meg kjempemye. Er ikke noe spesielt vi skal gjøre, bortsett fra å kose oss! Ha kvalitetstid sammen - bare oss to;o)

I dag har jeg koset meg sammen med ungene. Vært på litt shopping på både Gulskogen senteret og Buskerud storsenter. Fikk handlet litt av hvert, bl.a. så kjøpte jeg meg en ny topp. Litt koselig å ha noe nytt til turen vår. Ble litt ymse på ungene også, sånn som et nytt sing-star spill (eller hva det nå er...;o)). Det er sånt som de koser seg sammen med, alle tre. Ikke alltid så lett å finne noe som gleder både en (snart) 19-åring, en 16-åring og en 9-åring. Er jo også en utfordring når det er jenter/gutt. Men de koser seg med det nå!

Skal lage hjemmelaget pizza nå snart, så jeg får vel avslutte her. Også heier vi på Jørn i det store korslaget i kveld;o)

klemz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Glemmer ikke gjengen i SIF barnehagen gitt....veldig fin tid! Hils alle masse fra oss....flott at det er flere voksne som blogger!

Anonym sa...

Så koselig det høres ut med en kosetur til København.....deilig med litt kvalitetstid for de voksne :)

Her hos oss heier vi også på team jørn....og synes de er knallflinke...skulle jo bare mangle siden de er nordlenninger :)

Ha en flott løragskveld Anita :)

Klem :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så härligt med hemma lagad pizza *mums*

önskar dig en fortsatt trevlig helg

//Sessan

Anonym sa...

Håper dere koser dere masse i København. Elsker den byen!!!

-klem-

Anonym sa...

tusen takk for en varm og god kommentar, vi er overveldet over all støtten fra både kjente og ukjente. klem fra L♥♥
R sover, men hilser sikkert. :)