tirsdag 17. mars 2009

Vårfølelsen....?!

Vårfølelsen kommer så absolutt kriblende når været er sånn som i dag. Deilig sol, og iherdig drypping fra takene. På mjøndalshallen var det faktisk elver ned langs taket!
Men vårværet fører også andre ting med seg. Gjørmete parkeringsplasser, store dammer - greier jo ikke holde meg borte da......... Spesielt dammer;o). Greide jo så klart å tryne på den eneste isflekken på parkeringsplassen, og landet på kne i en søledam! Litt av et syn. Ikledd piratbukse (hadde vært på trening) og joggesko. Gjett om jeg ble våt!!!! Bra at treninga var ferdig da, så jeg skulle hjem.
På jobb er det så mye snø ennå, at der tror jeg ikke snøen er borte før langt utpå våren. Gjerdet rundt barnehagen er ganske høyt, enkelte plasser går snøen jevnt med det. Så det er en ekstra utfordring å passe på at 2-åringene tar seg en litt for lang tur........ , neida ungene er kjempeflinke - de vet hvor de skal være.
Nå må jeg se på "Da damene dro". Savner jo nord-norge litt når vi ser på det............. Så artig å høre ungene snakke nordlenning - sånn snakket jentene mine også en gang;o))

2 kommentarer:

supermamma sa...

Er det ikke herlig med vår, det er så fantastisk. Bare synd at våren er så skitten he he.

Anita sa...

he he, ja den kan være en skitten affære. Men deilig å sitte på verandaen og slikke litt sol også da....;o)