tirsdag 10. mars 2009

Uventet glede

Jeg er ikke en person som forventer mye, men blir så klart KJEMPEGLAD når det skjer noe totalt uventet. Elsker jo positive overraskelser. I dag skjedde det noe. Jeg hadde jo forsonet meg med at det ikke ble noe sesongkort til SIF-kampene i år. Ble litt for dyrt. Satset heller på å låne ett av jobbens sesongkort innimellom. Er jo flere som ønsker det, så da må man dele. Men så fikk jeg dette da:
HIPP HURRA! Ble utrolig glad. Tror nesten at jeg aldri har blitt så glad for noe så lite. I kroner er det jo ikke lite, men fysisk så er det jo lite - bare et plastkort;o). Er en kjempedeilig følelse å kjenne på, den gleden som bare bobler når noe totalt uventet skjer.

LIFE IS GREAT!!!!

2 kommentarer:

supermamma sa...

Så koselig overraskelse å få. :D
Ønsker deg en fin uke videre.

supermamma sa...

Innom for å ønske deg god helg.
Skulle bare si fra at kosogkroll nå har blitt http://kos-kroll.blogspot.com/
Velkommen skal du være selv om bloggen er ny. :D