torsdag 19. mars 2009

Plopp, plopp, plopp


Et flott syn - snøfreser på barmark!

Ute drypper det som "bare det". Verandadøra står åpen, sola skinner inn og fuglene kvitrer i sky. Og her sitter jeg............med laptopen på fanget og tv'n på. Det er utrolig deilig med en liten pause i husarbeid og diverse. Har feriedag i dag, så jeg må jo "feriere" litt også;o)

Det drypper fra tak....

Dagen startet med at jeg lå til klokka var nesten 08.00. Sto opp og fikk sagt "hade" til husbonden før han dro på jobb. Tror han jobber på Kjeller nå.........greier ikke helt å følge med - han forflytter seg så ofte........ Vel, så fulgte jeg Ole Magnus på skolen. Han ville ikke bli kjørt i dag, så vi gikk. Var koselig det, gikk å småpratet langs veien. Fikk snakket litt med læreren hans også, måtte få klarert noen datoer. Så nå er det klart for Påskekvelds og vårdisco med klassen. Blir koselig det, er hyggelig å være klassekontakt når jeg storkoser meg sammen med den andre klassekontakten;o)

Vinter på hell

Vel hjemme igjen koset jeg meg med litt frokost, også kom Lise opp. Hun er syk, stakkars - så det er forhåpentligvis litt hyggelig for henne at jeg er hjemme.


Har jo gjort litt husarbeid også da; vasket, hengt opp og brettet klær, støvsuget og vasket opp. Litt jobbing innimellom blir det også - skal melde meg på et kurs i Tønsberg i mai. Gleder meg til det.

Snø på retrett

15.30 skal jeg og Viktoria på spinning. Gleder meg, hadde treningsfri i går. Rart med det, blir nesten litt avhengig av den treninga....... Må vel finne på noe til middag i dag, eller.....jeg må handle det inn. Viktoria har jo allerede bestemt, det blir kyllingboller med ris.

Kanskje det blir mere blogging senere.........får se.......

See you!

1 kommentar:

Anonym sa...

København er en herlig by, I love it!!! Kos dere masse :) Klem