torsdag 5. mars 2009

Lærer.... Meg?!









Høres egentlig veldig usansynlig ut, men det er jo også en spennende tanke. Jeg er jo førskolelærer, men dette er ikke for barn. Ikke meg selv som har satt meg på ideen, men sjefen min. Jeg synes jo så klart det er veldig morsomt at han tror at det er noe for meg. Ingen ting er bestemt ennå, var bare en tanke (eller plan) han luftet for meg i dag...... Blir spennende å se hva det blir til i fremtiden da.
I dag har jeg hatt min første ettermiddag hjemme denne uka, og gjett hva jeg gjorde..?! Jeg SOV!!! Etter middag bare sloknet jeg fullstendig, og sov tungt et par timer. Har vært en slitsom uke. Har jobbet som vanlig, men så har det vært kurs eller møter hver kveld i tillegg. Mandag var jeg hjemme rundt 21.00, tirsdag var klokken rundt 23.00 og i går var det 21.30. Når jeg så har vært oppe 06.15 hver morgen så blir det litt slitsomt. For ikke å glemme hosten da, hoster som bare pokker'n, og på grunn av jobb etc. så har jeg ikke rukket å komme meg på apoteket før i dag - for å få noe hostedempende. Trening har det også vært dårlig med, har ikke trent siden mandag morgen. Tror jeg får vente med det til hosten er blitt bedre.
Snart skal jeg og Lise ha "jentetur" på kino - gleder meg til det. Også skal jeg, Viktoria og Ole på fotballkamp 15. mars. Blir så flott det også. I mars er det også tur til København med bare meg og min kjære

I luuuuv my family!
(vet dette er litt "fjortis", men likevel;o))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har da vel lov til å være litt fjortis innimellom, har vi ikke?

Håper hosten gir seg snart, og at dere får ei fin helg.

-klem-

Anonym sa...

Vet du....vi hadde et 4 timers kurs med han så vi var innom det meste fra silkemaling til gipsrammer og div andre ting. Vi handler også det meste av vårt formingsmateriell fra han nå....og det er like koselig hver gang vi snakker med han på tlf :)

Håper du blir i bedre form snart....er jo ikke noe gøy å hangle slik i kroppen.
Ha ei flott helg Anita :)

Klem :)

Anita sa...

Føler meg bedre allerede. Yusen takk, begge to;o)

klem

Anonym sa...

Det ligger en utfordring til deg inne hos meg :)