søndag 8. mars 2009

Utfordring - igjen;o)

Jeg har fått denne utfordringen en gang til. Denne gangen fra koselige Gry;o). Har svart en gang til, og denne gangen var det virkelig en utfordring på noen av spørsmålene. Har ikke brukt noen av svarene jeg brukte sist (bortsett fra navnet mitt da:o))
"Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på spørsmålene.Gi ordentlige svar og dikt ikke opp.Hvis personen foran deg har samme bokstav så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.Utfordre 4 venner."
1. Hva er navnet ditt? Anita
2.Ord på fire bokstaver : Aker
3.Guttenavn: Anders
4. Jentenavn : Anna
5. Et yrke : Agronom
6. Farge : Antrasitt
7. Noe du har på deg : Anorakk
8. Mat : Agurksalat
9. Noe på badet : Ansiktsrens
10. Et sted : Alstadhaug
11. Grunn til å komme for sent : Alvorlig mye trafikk!
12. Noe du roper : Ai ai ai
13. Filmtittel : Antz
14. Noe du kan drikke : Ananasjuice
15. En musikkgruppe : Albatross
16. Et dyr : Antilope
17. Gatenavn : Arbeidergata
18. Bilmerke : Audi
19. Sangtittel: Amazing Grace
20. Et verb : Analysere
Jeg sender det ikke videre til noen akkurat nå - er så mange som har hatt den. Hvis noen har lyst til å ta denne utfordringen - feel free to do it! Bare send meg utfordringer i fleng, jeg liker sånt;o)
Nå er jeg klar til ei ny uke. Har hatt ei flott helg. Har kommet meg over den værste hosten, og er tilbake på Spenst. Det er så utrolig deilig å greie å trene igjen. Kommende uke har jeg bare 1 møte på kveldstid - er deilig det også. Deilig å ha ettermiddagene/kveldene med familien. Håper alle der ute i blogglandia har hatt ei flott helg og får ei fin uke.
Klems:o)

Ingen kommentarer: