lørdag 28. mars 2009

Fiiin lørdag

Nå er nesten all snøen som kom i går borte. Deilig det. I dag dro jeg og ungene en tur ut for å handle. Ble buskerud storsenter først, måtte rekke apoteket. De syke måtte fylle opp medisinskapet;o)
Etterpå dro vi inn til Drammen. Jeg måtte jo sjekke pris på tatoveringa jeg vil ha. Jeg fikk sånn ca pris, men jeg skal tilbake 4. april. De skal tegne et forslag til meg, for jeg hadde den ikke ferdig tegnet, bare en skisse på hvordan jeg kunne tenke meg den.
Etterpå dro vi hjem og lagde grøt. Lørdagsmiddag som ihvertfall jeg og ungene liker godt. I kveld har vi ikke noe ekstra mat til kveldskosen. Nøyer oss med litt potetchips og popcorn. Greit det også en gang innimellom.
I morgen er det trening igjen, blir deilig det. Også blir det nok jentetur på kino for meg og Lise. Blir koselig det. Ellers så blir det vel en helt vanlig søndag tenker jeg.
Må få inn noen bilder på denne pc'n, så jeg får litt bilder i bloggen igjen. Bruker mini-pc'n min, og den er foreløpig tom for bilder. Orker ikke gå ned i kjellerstua for å hente den eksterne harddisken........ Er nok litt lat på lørdagskvelden....;opPp. Nå skal Lise hjelpe meg å legge inn musikkvideo på mitt forrige innlegg.

Kos dokk videre - aille sammen!

2 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tack för din kommentar!!

Jag hoppas du har en riktigt mysig söndag!!

Kramar om

Thea&Preben sa...

Hei. ville bare si tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen min:)sånt hjelper på humøret:)
Hilsen Thea