lørdag 14. mars 2009

Dagen før dagen

Har hatt en rolig og avslappende lørdag. Startet dagen med å sove til kl. 10.00 - deilig det. Dro på trening 11.30, så var det hjem for en dusj og litt daffing. Utpå dagen dro jeg, mannen min og Ole Magnus til Kongsberg en tur. Jentene tok toget inn til Sandvika Storsenter. Tror de brukte mesteparten av tiden sin på Gina Tricot, deres favorittbutikk. De kom ihvertfall hjem med fine klær/ting og stjerner i øynene;o).
Etter Kongsberg-turen har jeg gjort absolutt ingen ting. Eller, jeg har vasket litt klær, snakket litt i telefonen med mamma'n min og ventet på at jentene skulle komme hjem. Også har jo jeg og Ole Magnus spilt Godset sanger skikkelig HØYT. Vi sang og danset med:o)))) Gjett om vi gleder oss til kampen i morra. I morgen blir det nok en relativt rolig dag igjen. Starter dagen med trening, og avslutter med fotballkamp. Tror oppsummeringen av helga kan sammenfattes med ett ord : FLOTT!! (etter at Godset har vunnet så klart........må jo være optimist til det motsatte er bevist;o))
Kanskje det blir litt bilder i mitt neste innlegg. Dette innlegget er jo egentlig dønn kjedelig, men har liksom ikke gutsen til å finne på noe spennende nå - og jeg har heller ingen fine bilder "for hånden"

Har foressten funnet ut hvordan min tredje tatovering skal være, og hvor jeg skal ha den. Må bare finne ut hva den kommer til å koste nå. Håper den er på plass om ikke så alt for lenge;o).

Have a nice day!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nå venter jeg bare på at det skal brake løs med fotball....men jeg sier jo self heia TIL :)

Anita sa...

Ja ja, ble like mange poeng på TIL og Godset;o))