onsdag 1. april 2009

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag fyller verdens beste venninde 40 år.
Gratulerer med dagen, kjære Sissel!

her fyller du 5 år;o))

Dette er en fantastisk person, finnes ingen like. (Ja, nå skal jeg skryte av deg........;o)) Foruten mine foreldre, min mann og mine barn er Sissel en av de personene som betyr mest for meg. Vi har vokst opp sammen, hatt vanvittig mange flotte stunder. Vi har så mange minner som jeg er utrolig glad for å ha. Alle burde ha en venn som deg. Selv om vi har valgt ulike veier i livet så har vi alltid vært der for hverandre. Det beste av alt er jo at du er en virkelig familevenn også, du er er "en av oss";o).


Har skrevet om henne før her på bloggen, men likevel må jeg jo bare gjøre det igjen. Til høsten feirer vi bursdagene våre sammen, dvs. at vi tar oss en jentetur bare vi to. Ser ut som målet kan bli Roma, men ingen ting er bestemt ennå. Gleder meg uansett.

er vi ikke søte med sløyfer?!;o))

Ingen kommentarer: