torsdag 23. april 2009

HURRA!!!!!

I morra er det fest! Ihvertfall for en gjeng med 10-åringer:o))) Ole Magnus og bestekompisen Emil skal feire 10-års dagene sine på bowling. Emil hadde i mars, Ole har i juni - så da tar vi det nå i april:o). Vi har bedt hele klassen, så det kan bli ganske mange - det blir sikkert kjempekoselig. Får putte inn noen bilder etterhvert.
Ellers skal jeg ha ei deeeeeilig helg, har ingen "må"-gjøremål. Trene lørdag og søndag, fotballkamp søndag. Hvis været holder seg (har ikke sett noe værmelding;op) skal jeg rake litt i hagen (med over 1 mål flat tomt blir det litt....) Satte opp trampolina i dag, måtte jo prøve å hoppe litt på den da - DET skal jeg aldri gjøre igjen (tror jeg). ;o)) Fikk sånn ekkel knekk i knærne når jeg landet, og jeg har jo hørt noen skrekkhistorier når det gjelder voksne og trampoline. Holder meg til sykkelen, jeg:o)

Vel, kanskje jeg skal sove snart........kanskje.......;o)

1 kommentar:

Thea&Preben sa...

Heisann.. svarer for lillesøsteren min jeg:) Bloggen er satt litt på vent, siden humøret og helsa ikke er på sitt beste hos thea og preben.. og det bar innleggene her preg av, noe de ikke likte;) Så de ville vente til værtfall humøret var bedre,med å blogge.. Men de kommer nok tilbake snart, for vi begynner å bli av telefonvakt:)
Lykke til med bursdagfeiring:) det er like gøy hver gang syns jeg.. har to tvillinger som er oppgitt over mamma`s bursdagsideer.. hehe