fredag 10. april 2009

Påskemorgen

Ja, i dag sto jeg tidlig opp - bare for å se på tv!!!! Tv-slave?! Ikke så tidlig på morran, nei;o). I dag var det en grunn til at vekkerklokka ringte alt for tidlig (for meg altså) på en fridag. Unger fra min gamle barneskole, Vannvåg skole, var med i Påskemorgen. De har satt opp et teaterstykke om mobbing på skolen, og i dag var de på tv og sang en sang. Flinke unger.

Vannvåg skole

Her hadde jeg mange flotte stunder i min barndom:o))
Merker virkelig at det er min "gamle" skole ja. Kjente jo nesten ingen av ungene, var 4 kjente fjes. Eller, 2 jeg VET hvem er, og 2 som jeg TROR jeg vet hvem er;o)) Det er tross alt over 10 år siden jeg flyttet fra øya, så jeg kan vel ikke forvente at jeg vet hvem barna der oppe er - men jeg kjenner garantert en del av foreldrene. Skulle stått lapp på ungene hvem sine barn dem er:o))))

Uansett, flinke barn. Jeg fikk lest ferdig boka mi mens tegnefilmene rullet på tv og jeg skal IKKE se Påskemorgen flere ganger denne påska:o)))))))

Have a nice day!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig den nye headeren din.....var et flot bilde av familein din, og et nydelig dikt :)

Har ikke orket å lage noe nytt innlegg enda, bruker heller tid sammen med Kevin og kose meg med ei god bok. Har også tatt fram mine heklelapper igjen....må vel hekle litt mer hvis jeg skal bli ferdig med teppet mitt :)

Kos deg i dag :)

Klem :)

Anita sa...

Tusen takk for det, Gry. Like både bilde og diktet godt;o) Bilde e tatt på ferie i nord-norge for 2 år siden. Kjæresten tell eldstejenta e også med på det, han e no som familie å regne han også. De har vært sammen i noen år no...
Fikk lest ut boka mi i morrest eg da, får se om eg finn ei anna seinere;o)
Ha en flott dag du også.

klem;o)