søndag 5. april 2009

Nå er det klart!

Har ikke påskeferie ennå, jeg - og det er egentlig helt greit. Skal jobbe mandag og tirsdag, tror nok ikke det blir de mest slitsomme dagene.
Dagen i dag har startet kjempeflott, og håper jo resten av dagen blir like flott. Har vært på trening, og spinninga på søndagene er alltid bra (selv om musikken ikke er helt min smak for øyeblikket);o). Utrolig hvor viktig instruktørene er for at timene skal være bra. Tusen takk PT for flotte timer!

Snart putrer middagen i ovnen, nydelig lammestek. Nam nam..... Også har vi Grand Finale i kveld da. Strømsgodset spiller mot Molde. Heia Godset! I dag er alle ungene samt Daniel med på kamp, blir koselig det.

I går var jeg å så på den nye tatoveringa mi. Den blir super. Jeg gleder meg så til å få den på plass. Det skjer tirsdag kveld på Starlight tattoo i Drammen.
Er nok litt hekta på tatoveringer;o). Filosofien min når det gjelder tatoveringer er at de skal være plassert slik at jeg kan vise dem fram om jeg vil, eller at jeg lett kan skjule dem om jeg vil. Jeg synes jo at man skal respektere at ikke alle er like glade i disse "smykkene".

Er et nydelig vårvær her nå, får håpe det holder seg i påska. Da blir det nok noen sykkelturer på oss. Vi er nok ikke familien med ski på beina. Riktignok så var jeg på min første fjelltur på ski som 3-åring, og når vi bodde nordpå gikk jeg litt på ski med ungene - men her nede trives vi best på sykkel. Sykkelferie skal bli booket inn, kanskje neste år?! I år er det nordnorge som står på planen. Også må det jo kjøres flyttelass til Trondheim og Kristiansand (hvis alt går etter planen;o))

Så, i vår påske sykler vi - og det gleder jeg meg til;o)

Ha en fortsatt flott dag!

Ingen kommentarer: