tirsdag 7. april 2009

De enkle gleder

Er ikke alltid at det skal koste så mye i kroner og ører å glede noen. I går kostet det oss litt bensin og parkering. Jeg, Lise og Ole kjørte en tur til Gardemoen for å møte foreldrene mine når de kom fra syden. De visste ikke at vi kom, så derfor var vi ekstra spente der vi sto å trippet. En utrolig deilig følelse å stå sånn full av forventninger. Turen var ikke bomtur, de ble kjempeglade når de så oss. Vi satt der ei stund å skravlet med dem, var så koselig. Hadde det også koselig på vei hjem, da fikk jeg og Lise snakka mye sammen - Ole var flink og lot søster få snakke i fred. Han tellte lys langs veien;o)


"der kommer dem..."


Ole må ta bilde av bestefar og bestemor

Kos i bestemors armkrok

Når jeg kom hjem fra jobb i dag kom jeg hjem til påskepyntet hus. Ole har pyntet det stort sett alene. Vi har ikke så veldig mye påskepynt, men litt er det nå. For min egen del kunne jeg godt droppet påskepynten, men Ole synes det er stas - så da må han jo få lov.



En 9-årings "verk". Ole har pyntet til påske


I dag har jeg vært å fått min tredje tatovering. Er bare SÅ fornøyd med den. Synes det er morsomt med tatoveringer;o))

Nå har jeg også påskeferie, har vært helt greit å jobbe i går og i dag - men er så klart deilig med litt fri også. Skal nyte late dager. Trene litt, sykle en tur hvis det ikke regner for mye og lese ferdig boka mi.

4 kommentarer:

PiH sa...

Åååå så koselig!
Sv: Tusen takk Anita, ja det var en utrolig helg...helt fantastisk! :) Vi har det helt topp og ønkser deg og dine en riktig GOD PÅSKE!!
Gule påske klemmer fra L ♥♥ R

Thea&Preben sa...

Så koselig med påskepyntet hus da:) Jeg er veldig glad i å "overpynte", så jeg tror min kjære samboer er glad jeg ikke er hjemme i år:p
Ville bare ønske deg en God Påske også jeg:)

PiH sa...

hei Anita. så rørende, koselig at du liker bloggen vår da. ja du får gjerne legge den til. :) god påske. kos deg og spis masse godteri. klem Lillan

Anonym sa...

Det var vel en koselig overraskelse ja....tipper besteforeldrene ble veldig glad da :)
Synes forrestem at det var blitt veldig flott pyntet hjemme hos deg....synes guten din var flink jeg :)

Ha en flott påske Anita :)

Klem :)