fredag 17. april 2009

Hverdagens gleder

At ferien er over, merkes for fullt. Timeplanen er full av gjøremål, både i jobbsammenheng og privat. Denne uka har det bare vært 1 møte på kveldstid (på skolen til guttungen), neste uke er det 2 møter pluss bursdagsfeiring for Ole og en kompis.
I kveld er det russerevy der eldste datteren er med, i morgen er det SALTO-konkurranse der Lise leder laget til Ole. Søndag har Viktoria bursdag, da skal vi (selvfølgelig) på fotballkampen til Strømsgodset. Skal også trene søndag, rekker det ikke p.g.a Salto'n lørdag.
I slutten av april skal jeg på overnattingstur med alle førskolebarna i barnehagen der jeg jobber, er mye som må ordnes i forbindelse med det. Vi er jo mange voksne som reiser med dem, men jeg har hovedansvaret for alt det praktiske. Med 31 førskolebarn på tur til ei øy er det en del som skal ordnes;o)
Men, jeg klager ikke. Jeg elsker at det skjer noe hele tiden - må bare huske på å trekke pusten innimellom:o)
Håper alle har ei flott helg - helt etter eget ønske.

klem

2 kommentarer:

Kari/Hestia sa...

Joda, det er virkelig deilig å komme igang med trening igjen! Prøvde apparatene i går, men må legge opp et nogenlunde fornuftig program til i mårra og prøve ut hvor stor belastning jeg bør kjøre. Ble kjempeglad da jeg fikk vite at det blir spinning også. Desverre ikke før etter sommeren, men det BLIR iallefall! I dag blir det ikke trening, kun husfiksing. Må få rydda ut påska, også er det JOBB i natt :o)
Håper dere også får ei riktig fin helg!
-klem-

Anonym sa...

Ja dagene flyr av gårde med masse forskjellige gjøremål.....men det er bare så merkbart lettere å få gjennomført alt med et smil når man går våren i møte :)

Ha en koselig helg Anita :)

Klem :)