mandag 6. april 2009

Surprise surprise

I dag skal jeg overraske noen jeg er veldig glad i, håper det blir en suksess. Kan ikke skrive noe om det nå, kanskje det kommer i morgen.....;o)
Våknet til det som ser ut til å bli en flott dag i dag. Dro på spinning 06.30, var litt kaldt ute - men man våknet jo. Fiklet litt med ene spinningskoen, men fikk det jo til til slutt (etter å ha byttet sykkel).
Her hjemme har jeg pakket bort (bært ned i vaskekjelleren) både skisko og skøyter. Blir ikke mere sånne aktiviteter på oss på denne sida av sommeren;o). Siste rest av vinterskoa forsvant også ned.
I går var det jo fotballkamp igjen, dro inn til Drammen med godt humør og høye forventninger. De ble overhodet ikke innfridd, ingen av lagene spilte god fotball - er vel sånn det noen ganger blir. Men, jeg er ikke bare en medgangssupporter, jeg er fortsatt Godsetfan og møter opp på neste kamp med troen på laget;o)
Snart skal jeg på jobb, blir bra - trives så godt på jobben min. Har verdens beste kolleger;o)
Ha en flott dag da!:o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Titter innom for å ønske deg en flott påske :)

Klem.....