torsdag 9. april 2009

Ny header

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle skifte header, ikke fordi jeg ikke likte den gamle - jeg hadde bare lyst på noe nytt. Så nå er den nye på plass. Er fornøyd med den, men den blir sikkert byttet ut en gang i fremtiden den også. Forandring fryder;o)))
I dag har jeg hatt en skikkelig kosedag. Slappet av, og faktisk brukt litt tid på kjøkkenet (til ei forandring) hehe. Jeg skal ikke skryte på meg å være flink på kjøkkenet, lager ikke mat fordi det er morsomt,men fordi jeg må gjøre det. Men i dag ble det faktisk kjøttpudding til middag, og ellers ble det både ostekake, gele, boller og krem. Jeg laget det IKKE alene, hadde gode hjelpere hele veien;o))
Ellers har jeg koset meg ute på verandaen i solskinnet, sittet på benken og lest ei bok. Herlig!!!

2 kommentarer:

Rådyrveien sa...

Fin header! :)
Send gjerne oppover litt kake og bolle. Det hadde smakt... hihi, tuller... .)
Kos deg i påsken!

Anita sa...

Tusen takk!

Fortsatt fiiin påske til deg og dine;o))