fredag 27. februar 2009

In my heart

Egentlig så burde jeg vel være TIL-supporter når det kommer til fotball.......jeg er jo tross alt nordlenning, oppvokst like utafor Tromsø. Men nei, er nok ikke det. Hos meg er det Stømsgodset for alle penga.
Det er utrolig morsomt å dra på kamp sammen med kollegene mine. Vi koser oss på Godsetunionen sin tribune, et par bortekamper har det også blitt. For ikke å glemme den spennende cupen da.

Ingen kan si at vi bare er "medgangssupportere", Strømsgodset har nok ikke brilljert på toppen de siste sesongene - men du verden så morsomt det er når de virkelig slår til. Jeg synes jo også at det er morsomt at to av barna mine også er blitt godset supportere. Ole Magnus laget sine egne supportereffekter når han var med meg på jobb i dag;o).


Men, jeg synes også det er helt greit at en av jentene er TIL-supporter, og at mannen min ikke bryr seg om fotball i det hele tatt. Hver sin smak og interesse - det skaper ingen konflikter her i huset;o)

6. mars er det Kick-off med hele laget, trenerne og C-laget på Union scene - hadde vært morsomt å være der, men det blir vel med ønsket. I år har jeg heller ikke hatt råd til sesongkortet, får dermed ikke sitte/stå med unionen:o(. Får nøye meg med plasser på de andre tribunene (jobben har 2 kort på nabotribunen). Blir ikke helt det samme, men jeg får jo se kampene........ og synge med på "Gamle gress......."



HEIA STRØMSGODSET!!!!!

3 kommentarer:

Astrid sa...

Heisann!
No er eg absolutt ingen fotballsupportar, men eg er gift med ein:) Han både spelar fotball, trenar eit lokalt 4.divisjonslag og er ihuga Liverpoolsupporter. Eg synest det av og til kan verte LITT mykje, men samstundes så ser eg at han har så stor glede av det -og eg har då mine hobbyar! :)

Det er sikkert veldig engasjerande å fylgje med på eit favorittlag gjennom sesong etter sesong, og bra for laget ditt er det at du ikkje berre er medgangssupporter!!:)
God helg til deg og dine!

Anonym sa...

Heia TIL...... :)

Anita sa...

Neida Gry - Heia Godset!!!;o)

God helg, og

klem