tirsdag 3. februar 2009

Frustrerte fruer.................

Er sikkert en bra serie for dem som liker den - not me;o) Har så vidt sett innom den, og den er grei nok - jeg orker bare ikke følge noe særlig med på serier for tiden. Men jeg skal se "Da damene dro" i dag. Ser ut som en morsom greie, også har jeg ei venninde som er fra den øya.
Men hei, nå ble jeg jo nesten i godt humør, skulle jo være litt frustrert nå.... Hva er jeg så frustrert over da?! Til tider mange ting, men essensen av det er folk som ikke gidder yte noe uansett sammenheng. Jeg er så lei av at jeg gir 110% hele veien, også føler jeg at andre ikke gidder ikke gi noe tilbake. Jeg blir tatt for gitt. Har det heldigvis ikke sånn så ofte, men akkurat nå føler jeg litt på det. Jeg får så lite lyst til å gjøre noe når det er sånn, da vil jeg aller mest bare stenge meg inne for meg selv og ikke bry meg om/med andre. Men jeg kan jo ikke gjøre det, jeg har jo forpliktelser. Forpliktelser som mor/kone/kollega/sjef/søster/datter/venn........
Der var det ute, så nå kan jeg bli blid igjen;o). Har jo heldigvis mest gleder i livet mitt. Jeg gleder meg over så mangt, både stort og smått. Som f.eks. tøfflene mine som varmer beina mine, ei gammel venninde som sier "hei" på face, parfymen min som lukter godt, 3-åringen på jobb som vil at JEG skal ha hvilestund med dem, tur til København med min kjære og at barna mine gjør det bra og har det godt i livet sitt. Kunne sikkert ramset opp mye mere, men det får være til en annen gang. Nå skal jeg en tur ned i vaskekjelleren;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hopp,
dette går topp (;

supermamma sa...

Jeg forstår deg veldig godt. Det er frustrerende å gi 110 når andre gir 40%. Men du får sitte igjen med god samvittighet for at du gir alt da ihvertfall. :O

Anonym sa...

Heisann :)

Sender deg en oppmuntrende klem jeg....stå på Anita :)

Klem :)

Anita sa...

lisee: ser jo at det funker å legge inn kommentar, selv om vi er i forskjellige "blogglandia";o). Supert!

Merethe: Ja, jeg er egentlig fornøyd så lenge jeg vet at jeg gir det jeg lover. Og klarer jeg ikke alt, så sier jeg ifra;o)

Gry Hege; Tusen takk, den varmer. Heldigvis så er jeg ikke så "lang-frustrert", må bare ha en liten utblåsning innimellom;o)

klem til alle tre;o)