torsdag 5. februar 2009

Let it snow

Joda, snø er veldig koselig. Og om vinteren skal det være snø, ikke bare slaps og mildvær. Snø gjør det mye lysere, og det er jo så pent uti skog og mark med snø. Faktisk så liker jeg skogen veldig godt om vinteren - er ikke så glad i den om sommeren. Men, det er alltid et men.... Alt med måte. Det er ikke så koselig å stå ute og måke snø før kl 07.00 om morran - når jeg egentlig skulle i dusjen med en gang jeg sto opp. Kan vel se på det som litt morgentrim;o)

Må komme meg en tur ut med kameraet i helga. I dag jobber jeg til borti 20.00, ikke så lett å få tatt bilder da. Tror foressten jeg skal melde meg på fotokurs i Oslo, hvis det ikke er for sent. MÅ jo bare få lært meg litt med kameraet mitt - er sikkert mange muligheter med det som jeg ikke aner om. Heldigvis er det noen gode fotografer på jobb som har lært meg litt.
Håper alle får en flott dag, både de med og uten snø:o)

5 kommentarer:

Astrid sa...

Tusen takk for besøk på bloggen min! På den måten fann eg då fram til bloggen din:)

I dag våkna vi til fem cm nysnø, gjett om det var kjærkome med meir snø! Vinteren er enno lang og då er det kjekt å ha litt snø å boltre seg i både for store og små:)

Ha ein fin dag!!

supermamma sa...

Snø er herlig. Måking er også herlig, elsker å måke, men ikke før 7 om morningen nei he he.
Ha en super snødag.

Anonym sa...

Nå har til og med vi snø.. Ikke så mye, men nok til at jeg fikk måke litt i går. Koser meg med det, jeg, vettu...
Skjønner ikke helt hva som skjer for tiden, for det er veldig mange blogger jeg ikke får til å legge inn kommentar på.. Nesten så jeg blir grinete av det. Får til å legge inn på din blogg, heldigvis, men fikk ikke til på Viktorias "gamle" blogg. Hmmm. Må finne ut av dette. Jeg klør jo i fingrene etter å kommentere rundt omkring.
Ha en fin dag, forresten, søs
-klem-

Anonym sa...

Joda det er koselig med snø...men klarer meg egentlig fint uten. Eller med bare litt :)
Men vi har jo egentlig ikke så mye snø her på Finnsnes nå....bare masse vind....tror det er nesten storm i kastene. Og er det noe jeg ikke liker så er det vind....synes det er uhyggelig og kaldt ikke minst. Når det er 11 minus og sterk vind så vil jo det si det samme som nesten 30 minus.....og det er jo ikke noe særlig.
Nei .....håper dette tar slutt snart :(

Klem....

Anita sa...

Alle sammen; tusen takk for hyggelige kommentarer. Må jo innrømme at jeg blir glad når jeg ser at noen legger igjen et spor her - da vet man liksom at noen er innom;o). Er enkel jeg, fryder meg over små ting;o)))
Men det er kommet enda mere snø, DET fryder meg ikke......