søndag 15. februar 2009

Aktiv dag

Etter en ganske så slækk dag i går (var "dagen derpå"-modus etter festligheter fredag), så var det litt deilig å komme seg i litt aktivitet i dag. Ikke at jeg har vært sånn superaktiv da, jeg sov til kl. 10.00. Så dro jeg på spinning. Har ikke vært så veldig flink denne uka, har bare greid 4 timer på Tour de Spenst. Han som har flest timer rundet faktisk 20 timer i dag - på 1 uke!!!! Han kan ikke ha gjort så mye annet denne uka;o)

Vel, etter spinningen var det hjem å skifte, hadde jo lovet Ole skitur. Lise ble også med, var koselig det. Vi var å gikk litt i skogen et sted (aner ikke helt hvor vi var:o)))). Var ihvertfall fine løyper, men jeg merker at det er leeeeeenge siden sist jeg var på ski. Og smørefrie ski er noe dritt! Føltes ut som om jeg hadde sandpapir under skia. Men jeg ramla ikke;o))))

Nå holder Lise på å lage middag. Det blir lasagne i dag, nam nam. Sener skal jeg og Ole bake boller.

Så vi har egentlig hatt en skikkelig kose-dag i dag;o)



Men - vi har nok snø nå!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syns du har vært superaktiv jeg ; D
Du er mer aktiv enn meg i hvert fall ;o
Ski er litt gøy da : D

Anita sa...

Ja vi hadde nå koselig også..;o)