mandag 23. februar 2009

En hektisk dag

Dagen min startet tidlig i dag. 06.35 var det klart for en blå, 60 min., spinningtime. Viktoria var med i dag, det var koselig. Var litt trøtt da......
Så var det hjem å dusje, og få i seg litt frokost. Begynte på jobb kl 09.00, kjørte hjemmefra i god tid. På vei til jobben ringte ei mor i barnehagen, da var det jo bare å stoppe bilen og ta seg tid til en liten "foreldresamtale" på sparket.
Framme på jobb var det egentlig bare å pakke seg inn i bilen til en kollega, også bar det rett til IKEA. Var veldig koselig det, fikk handlet inn mye til barnehagen. Faktisk så hadde vi så mye at vi ikke fikk igjen bakluka på bilen;op. Fint med tau da...... På vei til IKEA ringte sjefen, fra ferie i Egypt! Jeg styrer begge barnehagene nå når han er borte - spennende det, men også mye som må passes på. I dag måtte jeg bl.a. få ordnet slik at takene til barnehagene blir sjekket, event. måket. Det er mye snø!
Etter jobb satt jeg en times tid å snakket med mannen min, så dro jeg og Lise på trening. Denne gangen var det en gul 45 min spinningtime, men det var tungt nok. Morgentimen satt nok litt i beina ennå. Lise trente uti salen, hun er ikke så glad i spinning.

Så nå har jeg dusjet, spist og sitter bare her og slæpper litt off! Begynner å bli litt søvnig.... Selv om dagen har vært litt hektisk, så har det vært en deilig dag.

Håper dere alle også har hatt en flott dag!






2 kommentarer:

Rådyrveien sa...

For en energi!! Har du litt til overs, eller??
Ha ei flott uke!

Anita sa...

He he, må nyte det så lenge det varer;o)