lørdag 21. februar 2009

Har det jeg også....;o)

Tror ihvertfall jeg har det;o) Må vel lage et lite innlegg for å teste det. Kanskje jeg har det med ramme, sånn som deg, Gry. Men det er jo bare fint, er det ikke?! Hva skal jeg egentlig skrive om da......?! Ute er det jo bare snø, snø, snø....... Snart 2 meter høye brøytekanter. Usj!

Hva har jeg så gjort den siste uka?! Mye rart, men trent alt for lite. Derfor er det skikkelig kjør nå da. Spinning i dag, i morgen og 2 ganger mandag. Mandag tar jeg det 06.35 om morran, og 19.00 om kvelden (eller var det 18.oo?!). Uansett, det er kommet noe riktig kjekt noe på Spenst. Nå kan man melde seg på timer via nettet. Det er bare SÅ deilig. Da trenger jeg ikke være der borte lenge før timen starter, bare for å være sikker på plass. Noen timer er utrolig populære. Selv om man kan melde seg på via nett, er det alltid 10 plasser som er forbeholdt påmelding på senteret. Dermed er det sjanse for de som ikke bruker nettet også. Bra det.
Nå er vi såvidt begynt på våre opp-pussingsplaner av stua. Har kjøpt platene vi skal ha på veggene. Gleder meg utrolig mye til å komme igang, men vi venter til våren/sommeren er her. Har ikke helt bestemt oss for hvilken farge vi skal male veggene. De blir lyse, men ikke kritt hvite.
Nå skal jeg se om de funker. Hva da?! Signaturen min så klart;o)


klemmers!


Ble ikke helt fornøyd, nei....... Prøver en gang til, med en annen signatur;o)

hmmm, fortsatt ikke helt bra...... Kanskje en annen gang;o)


2 kommentarer:

Anonym sa...

He, he....synes nå den første signaturen din var sjarmerende jeg :)
Og rammen fikk jeg bort ved å ha kantfargen i samme farge som bakgrunnen....fikk litt hjelp der av Sandra :)

Beundrer deg som har overskudd til å spinne så mye som du gjør...skikkelig bra :)

Klem :)

Anita sa...

Takk for det. Er ikke så lett i skrive med hjelp av "musen";o) Tenkte Viktoria (eldste datteren min) skulle få hjelpe meg med den kanten - en eller annen gang. Når jeg orker;o).
Føler jo at den spinninga går litt i rykk og napp, men jeg er inne i en god periode nå. Synes jo egentlig at det er veldig gøy, men noen ganger blir det et ork:o))
Ha ei flott uke.

klem;o)