søndag 8. februar 2009

Morsdag

Dette har vært vel vært "dagens tema" på veldig mange blogger i dag...... Må jo det på min også da;o) Hvordan har så min morsdag vært?!
Joda; 1. Mor sto opp som nr 2 (minstemann satt på stua og så på tv)
2. Minstemann roper (med en gang han hører mamma) "Kan du ordne mat til meg?"
3. Mor henter avisa
4. Mor leser avisa - og får en nydelig kopp i morsdagsgave<3
5. Mor måker snø
6. Mor drar på trening
7. Mor sitter i godstolen mens andre er ute og måker mere snø
8. Mor har en god samtale med eldstejenta. Er ikke alltid så lett å være mor eller tenåring
9. Mor lager middag
10. Mor spiser ALT for mye og blir grusomt mett. Kaka får vente til senere i kveld;o)
Dette har vært en perfekt dag for meg. Og jeg må jo bare si at det var jo en grunn til at jeg måket litt først på morran. Jeg valgte jo selv å dra på trening, og da syntes jeg jo det var rett og rimelig at jeg måket de 10 min det måtte måkes for å få bilen ut på hovedveien. De andre i familen måket MYE mere senere på dagen. Middagen i dag var også så enkel at hvem som helst hadde laget den på "no time"; Ostesnitzler, pommes frites og bernaise. Usunt og godt;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med morsdagen :)

Ser at du har hatt en flott dag. Det har vi også...gitt gaver til mor og oldemor, spist kake og ikke minst.min skjønner sønn ga meg et flott krus og en nydelig tegning :)

Kos deg Anita og ha en flott kveld :)

Klem...