lørdag 7. februar 2009

Atter en lørdag

Er nok helga som blir mest blogge-tid for meg. Stort sett så er helgene ganske så rolige hos oss. I dag så sov jeg lenge, før jeg dro på trening på Spenst. Så at det var en blå time, men tenkt "OK, blå 45 min går helt greit. Litt tyngre enn gul, men men". Så var det disse "men". Timen var blå, men absolutt ikke 45 min. den var 60 min! Det var tungt når jeg ikke var forberedt på det. Men du verden så deilig etterpå;o). Også meldte jeg meg på Tour de Spenst. Fikk ei koselig t-skjorte da. Putter inne et bilde av den her. Tok den på en kleshenger, synes liksom ikke det er så stas med sånn nærbilde av meg selv for å vise klærne mine;o). Så mandag braker det løs, tror det kommer til å bli tøfft - men jeg SKAL klare det. Greide det i fjor;o).

I dag fikk jeg blomster fra mine kjære. Er jo morsdag i morra;o). Jeg er ikke så veldig opptatt av hverken blomster eller morsdag, men begge deler er jo koselig. Det er jo fint å bli satt pris på....... Senere skal vi lage brownies og vaniljevaffler. Nam nam.


Har knipset noen bilder nedi kjellerstua vår. Den er ikke så flott sånn stilmessig, men den er perfekt tilpasset våre behov. Det er et rom med masse minner i. Det er masse bilder på veggene (brudebildet av oss er ikke noe særlig fint,men vi fikk det veldig billig - fotografen hadde det som utstilling i butikken sin), vi har et par store båter som svigerfar har laget, det er en gammel nostalgisk krone-automat der (ja den fungerer), fotoalbumer står nummerert på rekker og rad, og mannen min har masse bilbøker og bilblader der. Plass for pc og masse annet dill er det også. Ungene spiller playstation, ser på film eller bruker dansematta der nede. Det er også plass for overnattingsgjester - selv om sovesofaen ikke akkurat er noe svane-madrass.
Et bruksrom med andre ord.


Ble kanskje litt langt innlegg, men sånn ble det bare;o)
Fortsatt god helg til alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er så imponert over alle dere som orker å trene i helgene....da er jeg helt skutt og orker ikke å sette mine bein på treningsstudio. Skulle vært meg som hadde energi til det :)

Har egentlig fått gjort ganske så mye i dag....har til og med brukt flere timer på å gå gjennom permene mine med ting fra jobb. Har massevis av permer med ark og ting som jeg har samlet etter 8 år som ped.leder. Deilig å få rydda litt i det...noe var jo utdatert og gammelt og kunne ikke brukes lengre......og så skal jeg senere sette meg ned og gå gjennom Snakkepakken som vi har kjøpt på jobb.

Så det blir en del jobb på meg selv om det er helg....

Kos deg i kveld :)

Anita sa...

Jobbing i helgene......er ikke helt ukjent det, nei. Denne helga har jeg faktisk ikke mye jobbeting, skal bare skrive noen innkallelser til jobbintervju.
Snakkepakka har vi også, heldigvis er det ikke mitt ansvarsområde. Bare bruker den, jeg;o)
Kos deg du også,
klem;o)

Heidi sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Det er alltid kjekt når noen "ramler innom" og legger igjen et spor! Så du har vært på Smøla ja? Fin plass, det må jeg si :) Ha ei fin helg, og lykke til med treninga. Imponerende....!!