fredag 6. februar 2009

Blogg blogg blogg

Det er sikkert utrolig mange forskjellige blogger, det er nok bare en lite brøkdel jeg har vært innom. Det er utrolig mye bra å lese, men også en del som ikke faller i smak hos meg. Jeg synes det er spennende å se på alle interiørbloggene, samtidig som jeg liker veldig godt de bloggene der man får små glimt av livet til "vanlige folk". Så er det "ungdomsbloggene". Du ser tydelig hva de som skriver dem er opptatte av, f.eks. klær, utseende, filmer, fester osv. Det er også mye reflekterte tanker blant ungdommen i blogglandia.
Det er det som er så fint med bloggene, det er plass for alle. Det burde ihvertfall være det. Det er jo opp til hver enkel hva man vil fylle bloggen sin med, og liker man ikke det man leser - så er det jo bare å styre unna. Det finnes ingen fasit på hvordan en blogg skal se ut - så det er egentlig bare lavmål å slenge dritt på andres blogger. Vil du klage, så hold det utafor bloggen ihvertfall. Skal man klage på noen i bloggen sin så bør det være totalt anonymisert. Det bør ikke være mulig å gjenkjenne den/de man skriver om.
Bare litt tanker jeg har gjort meg rundt fenomenet blogging.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hå :)
Titter innom for å ønske deg en flott helg......kos dere masse :)

Klem :)

Anita sa...

Tusen takk Gry Hege, go helg til dokker også. Må dokker kooooose dokker kjempemassssse;o)

klem;o)

supermamma sa...

Kunne ikke vært mer enig i grunnen. Mange blogger jeg ikke gidder å lese fordi de er uinteressante for meg, men jeg kunne ikke funnet på noe så dumt som å slenge dritt.
Makan til tull.
God helg