torsdag 20. november 2008

Uten mat og drikke

Synes Pepsi Max er godt å drikke, og da mener jeg d r i k k e. Ikke få det sprutet ut over klærne, sånn som jeg gjorde i dag:o(. Det ble vått! Håper jeg får det bort igjen, kasta det i vaskemaskinen med en gang.









Ellers så drikker jeg mye vann, litt te og litt kakao. Jeg synes kaffe lukter vanvittig godt, men smaker ...........usj! Ønsker noen ganger at jeg likte det, men greier det bare ikke.



Vin er også en annen ting jeg bare ikke greier å like. En gang i mitt liv har smakt en god hvitvin, og den får man ikke kjøpt i Norge en gang. Kjipe greier. Det var en enkel bordvin fra Jersey, husker ikke navnet. Men jeg husker at jeg sjekket på polet om de hadde den.... Så hvis jeg skal kose meg med litt alkohol så blir det rusbrus eller øl. Gjerne noe lyst øl, eller Mack. Noen tequila er jo heller ikke å forakte;o)

Ingen kommentarer: