mandag 3. november 2008

Fuck you...............



Får noen ganger bare lyst til å be noen dra dit pepper'n gror - eller enda lengre...... Men veloppdragen som jeg er, så gjør jeg det jo aldri. Er egentlig litt trist det, for det går jo bare utover meg selv...... Men, det er en annen sak;o)
Synes det er så trist når det bare blir fokusert på negative ting, ting som ikke fungerer. Hva med å prøve å innse at noen ganger så trenger man faktiskt litt hjelp, og de rundt deg har faktiskt både ønsket og kompetansen til å hjelpe. Det er ikke noe nederlag å be om hjelp, det er mennesklig å ikke strekke til. Ingen kan vite alt om alt, men alle vet litt om noe.

Så er jeg skikkelig sinna på noen, så tenker jeg bare på "Fuck you"-trollet mitt - og da må jeg jo bare smile. Han/hun er jo sååååå søt;o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm var deg meg og blogginga du tenkte på??? Passa jo veldig bra da :o)..Får ikke til å logge inn med navn fra denne d****maskina på jobb...Klæm fra Kari

Anita sa...

he he.....kunne vært oss, men var ikke det:o) Var egentlig litt generellt, men også litt selvopplevd innimellom

Kari sa...

:o).. Greit, det, søs. Trodde bare du fulgte med på noe på TV, jeg!